Voorinschrijvingen eerstejaars kapoenen

Beste ouders

Hier volgt het nieuws in verband met de inschrijvingen van de eerstejaars kapoenen.
Net zoals vorig jaar geldt er een ledenstop bij alle takken behalve bij de nieuwe kapoenen, hier laten we 30 jongens en meisjes toe die geboren zijn in 2014. Aangezien er heel veel kinderen zijn die zich willen aansluiten bij onze scouts werken wij vanaf dit jaar met een nieuw inschrijvingssyteem.

Wat houdt dat in? Alle ouders met interesse om hun zoon/dochter in te schrijven, kunnen vanaf vandaag voorinschrijven via volgende link. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfNkSx9IMzUCifVIRLocS1kJozrcpjrmBf9iodQdfIdmNkCjw/viewform

Als het blijkt dat er meer dan 30 enthousiaste kapoenen willen aansluiten gaan wij een selectie maken. Hierbij wordt er gekeken naar: broer/zus van een lid, zoon/dochter van oud-leiding en de woonplaats. De deadline van de voorinschrijvingen is donderdag 3 september. Hierna laten wij zo snel mogelijk weten of uw zoon/dochter kan worden ingeschreven bij onze scouts.
Wij hopen op het beste en niemand teleur te moeten stellen met het slechte nieuws dat inschrijven niet mogelijk is.

Een stevige linker