Huidig lid (al ingeschreven vorig scoutsjaar)

Na de kampen is er de mogelijkheid om je kind opnieuw in te schrijven.

• De inschrijvingen van de kleine takken (kapoenen-welpen-wolven) vindt plaats op de scouts. (Data volgt na de kampen)
  • De leiding van de grote takken (jonggivers-pio’s-givers-jin) gaan langs bij de leden thuis.

Nieuw lid

Tot onze grote spijt werken wij al een aantal jaar met een ledenstop. Dit betekent dat de inschrijven voor dit jaar 2023 – 2024 gesloten zijn. Het heeft dus geen zin om een mail te sturen met de vraag om je kind in te schrijven omdat we deze helaas negatief zullen moeten beantwoorden.

In het jaar 2024 – 2025 zullen er weer 30 kapoentjes (kinderen geboren in 2018) toegelaten worden. Dit is met een voorinschrijving systeem maar hier zal ook na de kampen meer informatie over gedeeld worden.

Heeft u toch nog vragen? Stuur gerust een mail naar: groepsleiding@scoutshubertus.be