START SCOUTSJAAR 2019-2020

Gegroet beste leden, ouders en sympathisanten!

Na alweer 2 pareltjes van kampen, zijn we even toe aan wat rust. Volop nagenietend denken we al vooruit aan wat volgend scoutsjaar ons zal brengen.

De leiding van de Jonggivers, Givers en Jin zijn al volop bezig alle deurbellen af te gaan, dus delen we even de belangrijke data mee voor de start van het nieuwe scoutsjaar:

Inschrijvingen kleine takken:
– Donderdag 19 september (17u-21u): Eerste inschrijvingsmoment voor terugkerende leden en broers/zussen
– Vrijdag 20 september (17u-21u): Tweede inschrijvingsmoment voor terugkerende leden en broers/zussen

Door het grote aantal broertjes en zusjes die we volgend jaar bij de Kapoenen mogen verwelkomen, zijn deze reeds VOLLEDIG volzet.
Bij alle andere takken heerst er een volledige ledenstop, we aanvaarden ook hier dus geen nieuwe leden.

Overgang: we trappen het jaar af met de allereerste scoutsactiviteit! Verdere info volgt.
– Zondag 22 september, van 14u tot 18u voor alle takken

StartBBQ & Diavoorstelling: Na reeds 2 meer dan geslaagde edities verwelkomen we eenieder opnieuw op deze speciale dag, waarop we nostalgisch het afgelopen jaar herbeleven met de diareportages op groot scherm. Daarnaast genieten we van een overheerlijk stukje vlees op de barbecue, u alweer professioneel voorgeschoteld door de koks in ons midden…
– Houd alvast deze datum vrij in jullie agenda: zaterdag 28 september!

Houd uw mailbox, facebook en onze site in de gaten voor alle nieuwigheden!