Diavoorstelling & StartBBQ 2019

Welkom op het evenement van onze jaarlijkse diavoorstelling & StartBBQ!

Diavoorstelling – Vanaf 15u
Heerlijk nagenieten van het afgelopen scoutsjaar op groot scherm! We starten met de kleinsten, onze Kapoenen, en gaan vervolgens van klein naar groot. Ondertussen maken we ook nog tijd om afscheid te nemen van onze -intussen- oudgedienden, en om de kersverse leidingsploeg voor te stellen.

BBQ – Vanaf 18u
We gaan hier niet te veel woorden aan vuil maken. Zij die reeds kwamen weten dat onze barbecues overheerlijk zijn! Aanschuiven kan vanaf 18u, inschrijven hiervoor kan via de site, en liefst vóór 21 september.

Cinema Hubertus – 20u30
Voor de kleinsten voorzien we een film in het Kapoenenlokaal! Zo bent u ook even van die verantwoordelijkheid af 😉

PS: Scoutesk kampvuur inbegrepen!
PPS: Voor de kleinsten die zonder mama of papa naar de diavoorstelling willen komen kijken, zal er opvang voorzien zijn!

Schrijf je hieronder als de bliksem in en mis deze gezellige, scouteske activiteit niet!

Tot snel
De leidingsploeg van Sint-Hubertus