Hubertus quiz 2020: Roadtrip edition

Beste sympathisanten, quizliefhebbers en dergelijke

Ook dit jaar presenteert scouts Sint-Hubertus onze traditionele quiz. Het thema van dit jaar luidt: Roadtrip! Verzamel jullie bagage en vertrek op deze heuse reis doorheen breinbrekende vragen en bezwete rondes.
Na het succes van vorig jaar zetten we onze reis verder in de stam waar we een gezellige after party kunnen houden met de leden en deelnemers onder de bonkende beats van 2swotto!

We werken nog steeds via hetzelfde stramien.
Inschrijven is mogelijk in teams van minstens 4 personen en maximum 6 personen. Om deel te nemen vragen we een kleine bijdrage van 4 euro per persoon dat je op de quiz zelf aan de kassa kan betalen. Ook dit jaar gaat de quiz door in de Sint-Michielsschool te Merelbeke (Bergstraat 34, 9820 Merelbeke). We starten stipt om 19u dus het is zeker aan te raden om wat vroeger te komen.