Start Scoutsjaar 2018-2019

Gegroet beste vrienden, leden en sympathisanten!

Vorig jaar was weer een prachtig voorbeeld van hoe een scoutsjaar ieders hart verovert! Na enkele geweldige kampen overleefd te hebben blijven wij allen nu enkel zitten met heimwee en het verlangen naar wat komen zal!

Want het nieuwe scoutsjaar is reeds van start gegaan!
Terwijl de grote takken druk aan het inschrijven zijn, delen wij u graag ook nog eens de komende belangrijke data mee:

Eerst en vooral de inschrijvingen voor de kleine takken:
– Donderdag 20 september van 17u tot 21u: Het eerste inschrijvingsmoment voor terugkerende leden en hun broers en/of zussen die ook in de scouts komen.
– Zaterdag 22 september van 10u tot 12u: Het tweede inschrijvingsmoment voor terugkerende leden en hun broers en/of zussen die ook in de scouts komen.
– Zaterdag 22 september van 13u tot 17u: Het inschrijvingsmoment voor nieuwe leden. Hierbij wordt wel voorrang geschonken aan de mensen die op de wachtrij stonden vorig jaar. Er wordt een ledenstop ingevoerd bij 100 kapoentjes en 100 welpen.
– Zondag 23 september van 10u tot 17u: Overgang! De eerste officiële scoutsactiviteit van het jaar! Verdere info volgt zeker later!
– Zaterdag 29 september van 15u tot 00u : Diavoorstelling van het afgelopen scoutsjaar gevolgd door de startbbq. Inschrijven kan binnenkort online op onze site! Het belooft weer een fantastische editie te worden dus ‘Save the date!!’

Houd uw mailbox, de facebookpagina en onze site met zijn kalender zeker in de gaten voor alle nieuwste nieuwigheden!!!