Spaghetti Take-Away Sint-Hubertus 2021

Beste leden, ouders en sympathisantenSpaghettiavond bij Sint-Hubertus, dan denken we allemaal direct aan die aangename avond waarbij iedereen gezellig tesamen komt om zich in de watten te laten leggen door onze givers. Die avond waar we ons buikje rond kunnen eten met overheerlijke, zelfgemaakte spaghetti en de hemelse gebakjes en andere desserts. Die avond waar ook wel eens een glaasje extra gedronken wordt.
Zoals gewoonlijk organiseren wij ook dit jaar die spaghettiavond.
MAAR…
Met grote spijt in ons hart moeten we jullie deels teleurstellen want dit jaar kan die avond niet gezellig tesamen doorgaan. Daarom organiseren we dit jaar dus onze spaghetti take-away. Deze gaat door op zondag 18/04. Onze givers en pio’s gaan ervoor zorgen dat alles ook dit jaar super gaat verlopen.Waar kunnen jullie zich aan verwachten en waaruit hebben jullie allemaal keuze?
Sauzen:
? Bolognaise 0,5l aan €9
?Veggie 0,5l aan €9
?Spécial 0,5l aan 10€Pasta (nog niet klaargemaakt):
Een pak pasta van 500g aan €3Kaas:
Een extra potje geraspte kaas aan €2Dessert:
Een portie chocomousse aan €2Met onderstaande link kunnen jullie alle bovenstaande zaken bestellen:
https://scouts-sint-hubertus-merelbeke.stamhoofd.shop/pas…Om jullie bestelling thuis te laten leveren vragen we een extra €3. Leveren doen we enkel binnen Merelbeke en onze buurtgemeenten.
Bestellen kan tot donderdag 15/04 uiterlijk tot 18u.
Verdere specifieke informatie volgt nog.Tijdens de bestellingen gaat er ook onderling binnen onze pio- en givergroep een kleine wedstrijd van start. Jullie kunnen dus jullie pio of giver steunen door hun naam aan te duiden bij de bestelling zelf.Alvast bedankt om te bestellen! Wij kijken er al naar uit om jullie thuis een gezellige en smaakvolle spaghetti take-away te bezorgen.Een stevige linker
De pio’s en givers